وصول درآمدهای عمومی مازندران بیش از ۴۳ درصد رشد داشت

ساری- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از رشد ۴۳.۲۶ درصدی وصول درآمدهای عمومی این استان در هفت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

سیداسماعیل هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان وصول درآمدهای عمومی مازندران در هفت ماهه سالجاری را ۵۲ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان از محل درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم و سایر درآمدها وصول شده است که نسبت به هفت دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۸۷.۶ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۴۸.۲۶ درصد رشد را نشان می دهد.

دبیر ستاد درآمد مازندران خاطرنشان کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان شامل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در هفت ماهه سالجاری به ۴۷ هزار و ۷۲۸ میلیارد ریال رسیده است که این میزان نسبت به هفت دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۸۳.۱ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز معادل ۴۲.۵ درصد رشد داشته است.

هاشمی بیان کرد: همچنین در هفت ماهه سال جاری، چهار هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال نیز از محل سایر درآمدها در مازندران وصول شد که این میزان نیز نسبت به هفت دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۱۳۵.۷ درصد تحقق یافت و نسبت به مدت مشابه پارسال نیز ۵۱.۷ درصد رشد داشته است.

وصول درآمدهای عمومی مازندران بیش از ۴۳ درصد رشد داشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha