ممبینی: تاج همه تیم‌ها را به یک چشم می‌بیند/ از اشتباهات داوری ناراحتیم

تهران- ایرنا-دبیرکل فدراسیون فوتبال به دفاع از رئیس این فدراسیون درباره انتقاداتی که از وی درباره حکم سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه سپاهان می‌شود، پرداخت.

به گزارش ایرنا،هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار سپاهان و المالیق در لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران گفت: بعد از محرومیت سپاهان، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این دو بازی در یک روز باید برگزار شود و در یک اتفاق نادر این دو مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و از مسئولان ورزشگاه آزادی تشکر می‌کنیم.نساجی با این نتیجه‌ای که گرفت، تقریبا حذف شد اما سپاهان با برد پرگلی که به دست آورد به صعود خیلی امیدوار شد. امیدواریم فردا پرسپولیس هم نتیجه خوبی بگیرد و ما دو تیم را در مرحله بعد داشته باشیم و این به ما در رنکینگ آسیا کمک می‌کند.

ممبینی درباره ناراحتی هواداران سپاهان از صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال درباره عدم واکنش به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار داشت: همه باشگاه‌های برای ما مهم هستند و هیچ تفاوتی ندارند و همه مدیران فدراسیون از مهدی تاج تا هیئت رئیسه به همه باشگاه‌ها کمک می‌کنند.هواداران هم بدانند که فدراسیون برای نتیجه گرفتن به همه تیم‌ها کمک می کند و از آنها در آسیا حمایت می‌کند.سپاهان هم یکی از تیم‌های خوب ما هست و فدراسیون نه به این تیم، بلکه به همه باشگاه‌ها کمک می‌کند.

وی درباره افزایش مشکلات داوری هم تصریح کرد:امروز(فردا) در این باره جلسه داریم.از اشتباهات تاثیرگذار داوری ناراحت هستیم و تاج، کمیته داوران را به فدراسیون فراخوانده و امیدوارم امروز یک جلسه خوب داشته باشیم. فوتبال ایران به کمک داور ویدئویی احتیاج دارد و امیدوارم به ورود این سیستم هستیم.در داوری اشتباهات وجود دارد اما این تعداد اشتباه در یک هفته ما را آزرده کرده است. باید به داوران کمک کنیم تا در آرامش، قضاوت بهتری داشته باشند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت تیم‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای برای سال آینده، یادآور شد:باشگاه‌ها باید آگاه باشند که مجوز حرفه‌ای بگیرند و چند تیم لیگ برتری هنوز نتوانسته‌اند این مجوز را بگیرند. چند باشگاه دسته اولی مجوز حرفه‌ای را گرفته‌اند و فدراسیون در تلاش است با برگزاری همایش‌ها و جلسات به باشگاه‌ها به گرفتن این مجوز که الزمات کنفدارسیون فوتبال آسیا است، کمک کند.

وی در ادامه درباره نارضایتی‌هایی که به دلیل عملکرد کمیته داوران وجود دارد، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال به دنبال برطرف کردن ضعف‌ها و بیشتر کردن نقاط قوت است. با اطمینان خاطر به مردم بگویم که ما به دنبال حل مشکلات داوری هستیم.

ممبینی درباره زمان معرفی اسپانسر فدراسیون فوتبال، گفت:یک سری مشکلات برای اسپانسر وجود دارد که اگر تا هفته آینده این مشکلات حل شود، از اسپانسر تیم ملی رونمایی خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره شایعاتی که درباره کسر امتیاز از استقلال و تراکتور به دلیل عدم رعایت سقف بودجه شنیده می‌شود، گفت:کارگروه نظارت بر قراردادها، همه باشگاه‌ها را رصد می‌کند و هر وقت که الزام بداند، مدارک و مستندات درباره شائبه‌هایی که درباره باشگاه‌ها وجود دارد، را از باشگاه طلب می‌کند و در صورت محرز شدن تخلف، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع می‌شود و برای همه تیم‌ها هم یکسان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha