آل‌کثیر:تصور نمی‌کردم ۹ گل به آلمالیق بزنیم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت:فشاری روی بازیکنان نبود و من هم تصور نمی‌کردم ۹ گل له آلمالیق بزنیم.

به گزارش ایرنا، عیسی آل‌کثیر پس از برتری پرگل سپاهان برابر تیم آلمالیق ازبکستان، اظهار داشت: این برد را به هواداران و بچه‌ها تبریک می‌گویم و تصور نمی‌کردم که ۹ گل به آلمالیق بزنیم.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم. ما میزبان بودیم ولی در شهر خود بازی نکردیم و در تهران به ما میزبانی دادند و باید از هواداران تشکر کنم که این همه راه را تا تهران آمدند و از ما حمایت کردند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولییس در پاسخ به این پرسش که آیا این پیروزی فشار را از روی سپاهان برداشته است یا خیر، گفت: فشاری روی بازیکنان نبود و ما کار خودمان را می‌کردیم. بازیکنان به فکر برد تیم بودند و معذب هم نبودند. تا اینجا این نتایج را کسب کردیم و بازی قبلی هم شکست خوردیم و شاید یک تلنگر بود.

وی ادامه داد: شانس صعود را خود تیم می تواند رقم بزند و اگر حواشی برای آن ایجاد نشود و تمرکز ما هم روی تمرین و بازی‌هاست. هر روز یک اتفاق می‌افتد و شاید بازی بعدی اتفاق دیگری بیفتد،اما ما با دید مثبت به این اتفاقات نگاه می‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

آل کثیر در واکنش به اینکه چرا بعد این برد خوشحال نیست، گفت: یک اتفاقی برایم خانواده‌ام افتاده است و دو سه روز خبر نداشتم و دیروز خبردار شدم، اما به خاطر تعهدی که به باشگاه دارم درون خودم ریختم .

وی درباره  اینکه هواداران گفته‌اند پنالتی را پیام نیازمند باید بزند، خاطرنشان کرد:  به نظر هواداران احترام می‌گذارم ولی به تیم رقیب بی‌احترامی می‌شود. انگار آنها را تحقیر می‌کنیم. من به دید مثبت به این موضوع نگاه نمی‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha