۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85283313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور نماینده خوزستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی

اهواز - ایرنا - تیم‌ گروه ملی صنعتی فولاد ایران با درخشش در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

رییس هیات کشتی خوزستان روز سه‌شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تیم گروه ملی صنعتی فولاد ایران در گروه نخست مرحله مقدماتی با غلبه بر حریفان خود در دور برگشت رقابت‌ها، به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد.

رمضان جمالپور افزود: تیم سینا صنعت ایذه دیگر نماینده استان در این گروه با قرار گرفتن در جایگاه سوم از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نیمه‌نهایی و نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در آذرماه گفت: درخواست میزبانی مرحله نیمه نهایی و نهایی اعلام شده که در صورت تایید فدراسیون این مسابقات در اهواز برگزار می‌شود.

جمالپور با اشاره به اینکه خوزستان مهد کشتی فرنگی ایران و جهان است ابراز امیدواری کرد: با درخشش نماینده استان، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور را به خود اختصاص دهیم.

رییس هیات کشتی خوزستان ادامه داد: کشتی خوزستان اکنون در مسیر رو به رشدی قرار دارد و کشتی‌گیران استان بارها در میادین مختلف داخلی و خارجی، پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

وی تصریح کرد: تیم‌های اول و دوم این مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب می‌کنند.

گفتنی است در مرحله نخست لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، ۶ تیم در ۲ گروه به صورت متمرکز در مرحله رفت و برگشت به میدان رفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha