۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۱
کد خبر: 85283785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری: صلاح نیست درباره خداحافظی حدادی حرف بزنم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوومیدانی در واکنش به خداحافظی احسان حدادی از ورزش قهرمانی گفت: صلاح نیست در این زمینه حرف بزنم.

افشین داوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره خداحافظی رسمی احسان حدادی در مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: حدادی در بازی‌های آسیایی خداحافظی کرد و حالا در این مراسم از او پرسیدند که در المپیک شرکت می‌کند و او هم گفت خیر. من در این خصوص با حدادی صحبتی نداشتم. نمی‌توانم بگویم که خداحافظی درست است یا غلط و دوست ندارم وارد این موضوع شوم. صلاح نیست در این زمینه حرف بزنم.

وی درباره مثبت شدن تست دوپینگ رضا مقدم، خاطرنشان کرد: رضا مقدم در این خصوص اعتراضی نکرده و پاسخ قطعی از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی نیز آمده است. در همه رشته‌های ورزشی این اتفاق می‌افتاد و دوپینگ ورزشکاران اولین بار نیست و دوومیدانی با این موضوع زیرسوال نمی‌رود. هزاران ورزشکار در دنیا این اتفاق برایشان رخ می‌دهد. این ورزشکاران مکمل‌های غذایی می‌خورند که آلودگی آن زیاد است. شاید این اتفاق ناگاهانه باشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های المپیک پاریس، گفت: ۶ کمیته فنی داریم که به سختی در حال تلاش هستند تا بتوانند مربیان داخلی خوب را در ماده‌های مختلف به کار بگیرند و در ماده‌هایی که نیاز به مربی خارجی داریم با کمک حامیان مالی آنها را جذب کنیم. دوومیدانی ظرفیت خیلی خوب و نیروهای انسانی متخصصی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha