۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبر: 85284185
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیرانوند: بهترین بازیکن زمین شدم اما خوشحال نیستم!

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه دوست دارند بهترین بازیکن زمین شوند اما من از این انتخاب خوشحال نیستم!

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه بازی با استقلال تاجیکستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشـت: در نیمه اول عملکرد خوبی را به اجرا گذاشتیم و توانستیم دروازه حریف را باز کنیم اما در وقت دوم اُفت کردیم و همین باعث شد تا دروازه‌مان باز شود. چند بازیکن را هم در اختیار نداشتیم.

وی افزود: اگر امروز برنده می‌شدیم شانس‌مان برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا افزایش پیدا می‌کرد و ۸۰ درصد از راه صعود را طی می‌کردیم اما با این تساوی کارمان خیلی سخت شد.

دروازه‌بان پرسپولیس که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، اضافه کرد: همه دوست دارند بهترین بازیکن زمین شوند اما من از این انتخاب ناراحت هستم. پرسپولیس هیچوقت تیمی نبوده است که دروازه‌بانش بهترین بازیکن شود و همیشه هجومی بازی می‌کند و به همین دلیل از این انتخاب ناراحتم!

بیرانوند افزود: استقلال تاجیکستان پرسینگ خوبی انجام داد و موقعیت‌های خوبی داشت. ما بازی برابر سپاهان را در لیگ برتر پیش رو داریم و از فردا ریکاوری می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی درباره جو ورزشگاه دوشنبه تاجیکستان نیز گفت: جو خوبی در ورزشگاه برقرار بود و هواداران هم ما را تشویق کردند. از آنها تشکر می‌کنیم و امیدواریم در دو بازی آینده خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر و الدحیل نتایج خوبی کسب کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha