۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85284775
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

یکی از شعب بانک ملت ایلام مشمول پلمب شد

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85284775
یکی از شعب بانک ملت ایلام مشمول پلمب شد

ایلام - ایرنا - رییس اداره روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ایلام گفت: بانک ملت شعبه بلوار آزادی ایلام به علت عدم پرداخت مطالبات شهرداری، مشمول پلمب شده است.

"محمد سلطانی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شعبه بانک با توجه به بدهی ۷۰ میلیارد ریالی خود به شهرداری ایلام مشمول پلمب شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ مربوط بدهی تبصره سه ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها است، افزود: این شعبه تا ساعت ۱۴ امروز فرصت پرداخت مطالبات شهرداری را دارد و در صورت عدم پرداخت آن تا وقت مقرر پلمب خواهد شد.

سلطانی یادآور شد: شهرداری ایلام بیش از چهار هزار میلیارد ریال بدهی نزد ادارات و شرکت های مختلف دارد که این مطالبات هنوز پرداخت نشده است.

به گزاش ایرنا، طی روزهای گذشته نیز بزرگترین مجتمع تفریحی، توریستی و تجاری ایلام به علت اضافه بنای فاقد مجوز و همچنین ۱۳ باشگاه متخلف پلمب شده بودند.

تبصره ۳ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها: در مورد اضافه بنا زائد بر مساحت مندرج در پروانه ساختمانی واقع در حوزه استفاده از اراضی تجارتی و صنعتی و اداری، کمیسیون می‌تواند در صورت عدم ضرورت قلع اضافه بنا به توجه به موقعیت ملک از نظر مکانی ( در بر خیابانهای اصلی یا خیابانهای فرعی و یا کوچه بن باز یا بن بست)‌رأی به اخذ جریمه‌ای که متناسب با نوع استفاده از فضای ایجاد شده و نوع ساختمان از نظر مصالح مصرفی باشد، تعیین و شهرداری مکلف است براساس آن نسبت به وصول جریمه اقدام نماید (‌جریمه نباید از حداقل ۲ برابر کمتر و از چهار برابر ارزش معاملاتی ساختمان برای هر متر مربع بنای‌اضافی ایجاد شده بیشتر باشد) در صورتی که ذینفع از پرداخت جریمه خودداری کند، شهرداری مکلف است مجدداً پرونده را به همان کمیسیون ارجاع‌و تقاضای صدور رأی تخریب را بنماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha