علمای اهل سنت و تشیع کرمانشاه برای حفظ و تقویت وحدت تلاش می‌کنند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه طی سال‌ های پس از پیروزی انقلاب، وحدت در استان نسبت به سایر مناطق نمونه بوده است، گفت: خدا را بابت این نعمت شکرگزاریم و با شهدای والامقام شیعه و اهل سنت که میراث‌دار آنها هستیم عهد می‌بندیم که تا پای جان از این وحدت مراقبت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» روز چهارشنبه در اولین گردهمایی ائمه جمعه شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه همچنین تاکید کرد: با تمام توان از جایگاه نماینده ولی فقیه و ارتباط با مسئولان کشوری، برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف استان تلاش و پیگیری خواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از مردم شریف استان کردستان به صورت ویژه تشکر می‌کنم که در استقبال کم نظیر ‌خود، از رئیس جمهور، آنچنان صحنه‌ای را خلق کردند که دشمن را مایوس و ثابت کردند سخنی را که رهبر معظم انقلاب(مد ظله‌العالی) کراراً می‌فرمایند که «مردم دلشان با اسلام، انقلاب اسلامی و میراث شهداست»، درست و به حق است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، بر لزوم تبیین این جنایات خصوصا برای نسل جوان تاکید کرد.

غفوری بیان کرد: امروز دل همه ما از مصائبی که به مردم مظلوم غزه وارد شده، خون است و مهمترین پیام گردهمایی امروز «اعلام حمایت قاطع ائمه جمعه‌ شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه از مردم مظلوم غزه و اعلام محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی» است.

در این دیدار ائمه جمعه شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه در خصوص مشکلات و مسائل شهرستان حوزه فعالیت خود به گفت و گو پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha