دست رد ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد بر پیشنهاد رشوه راننده متخلف

یاسوج- ایرنا- رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راننده متخلفی برای چشم‌پوشی مأموران، مبلع هشت میلیون ریال پول به ماموران پلیس راه یاسوج- شیراز پیشنهاد داد اما ماموران رشوه این فرد متخلف را رد کردند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ حسن دانایار روز پنجشنبه در این رابطه اظهار کرد: مأموران پلیس راه یاسوج- شیراز حین گشت‌زنی و پایش خودروهای این محور، یک دستگاه پژو ۴۰۵ را به دلیل تخلف حادثه‌ساز متوقف کردند.

وی افزود: راننده که فاقد کلیه مدارک خودرویی و هویتی بود برای چشم‌پوشی مأموران، مبلع هشت میلیون ریال پول رشوه به آنها پیشنهاد داد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راننده وقتی با قاطعیت مأموران و صورت‌جلسه پیشنهاد رشوه روبرو شد، از محل فرار کرد و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

محور یاسوج - شیراز یکی از شریان های مهم ارتباطی استان بوده و این محور در حوزه استان ۳۲ کیلومتر است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

این استان با داشتن کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح و حوادث رانندگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha