طوفان الاقصی خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربود+  فیلم

گچساران-ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بابیان اینکه طوفان الاقصی خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربود، افزود: طوفان الاقصی پاسخی به جنایات ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی بود که امروز خون شهدا غزه در منطقه طوفان ایجاد کرده است.

سردار عبدالرضا حاجتی روز پنجشنبه در یادواره شهدای قیام مردمی ۱۹ آبان ۵۷ گچساران افزود: دنیا دارد به یک انقلاب بزرگی که معادلات جهان را رقم می‌زند پیوند می خورد به همین دلیل باید در این مسیر مدیون خانواده معظم شهدا باشیم.

وی بیان کرد: سال گذشته در چنین روزهایی دنیای لجن‌زار غرب، شعار زن ، زندگی و آزادی را فریاد می‌زد تا بانوان و دختران پاک این سرزمین را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی سوق دهد.

حاجتی با بیان اینکه کشورهای غرب امروز در منجلاب بی‌بندباری غرق‌شده تصریح کرد: حضرت امام (ره) انقلابی را پایه‌ریزی کردند که ستون‌های استکبار را به لرزه درآورد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی درزمانی به پیروزی رسید که کشورهای اسلامی تحقیر، ذلیل و ناتوان بودند و همه سرویس‌های جاسوسی غرب و شرق فعال بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: شعار زن زندگی آزادی نقطه مقابل مادر بودن است، همان مادرانی که صدها هزار شهید تربیت و تقدیم انقلاب کردند.

حاجتی افزود: امروز اسلام نمی‌گذارد زن به‌عنوان یک کالای جنسی باشد و مقابل دنیای استکبار قد علم کرده و شخصیت‌های بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی را تربیت می‌کند تا انقلاب را جهانی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب دست از توطئه برنداشتند و جنگی هشت‌ساله را علیه ملت بزرگ ایران تحمیل کردند.

وی ادامه داد: رزمندگان این مرز و بوم حتی یک وجب خاک به دشمن ندادند و امروز به دلیل ترس هر اتفاقی در عالم رخ می‌دهد می‌گویند کار ایران است.

حاجتی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست گفت: رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که غزه را باید بمباران اتمی کرد، درحالی‌که قبل از گفتن این یاوه‌گویی‌ها می خواست به ایران حمله کند.

ساختار رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تراست
وی ابراز کرد: عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه گذشته رژم صهیونیستی را غافلگیر کرد و یک هزار ۵۰۰ رزمنده فلسطینی به ۲۵ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند و نشان دادند که ساختار رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

طوفان الاقصی خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربود+  فیلم

حاجتی تصریح کرد: امروز بیش از ۹۰۰ هزار نفر اسرائیل را ترک کرده و بسیاری از صهیونیست‌ها هم آواره شده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نیروهای فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را تحقیر کردند.

وی افزود: امروز کفتارها، گرگ‌ها و حیوانات انسان‌نما با شعار زن زندگی آزادی به دنبال ترویج بی‌بند باری در جامعه هستند تا معنویت را از جوانان ما دور کند.

حاجتی در ادامه با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در معادلات دنیا اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در جهان آبرومند و بااقتدار است روزی بود که هیچ امکاناتی برای مقابله با دشمن نداشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha