۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85286071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح سفیر فرهنگی اولویتی برای قشر جوان در شهرستان ری

شهر ری - ایرنا - اجرای طرح سفیر فرهنگی در فشافویه شهرستان ری ، یک اولویت در بخش اقدامات و فعالیت های فرهنگی بمنظور فراگیری فرهنگ ناب اسلامی ایرانی قشر نوجوان جامعه، بعنوان آینده سازان کشور است.

به گزارش ایرنا ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری حسن آباد فشافویه ری با همکاری فرهنگسرای رضوان و اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه طرح سفیر فرهنگی را در این منطقه از شهرستان ری در جنوب پایتخت را اجرا کرد.

️محمدجواد قمی معاونت فرهنگی اجتماعی این شهرداری از آغاز به کار طرح سفیر فرهنگی در محلات و همچنین مدارس کم برخوردار شهر حسن آباد خبر داد. ️

در این طرح که با پیگیری شهرداری و اجرای برنامه های فرهنگی هنری آن توسط فرهنگسرای رضوان برگزار می گردد قشر نوجوان جامعه در اولویت فعالیت های مورد نظر بوده که روایتگری، میز مشاوره، کتابشناسی، مسابقات متنوع و همچنین اجرای گروه سرود بخشی از این برنامه ها می باشد. ️

اجرای طرح سفیر فرهنگی اولویتی برای قشر جوان در شهرستان ری

در اولین روز برگزاری این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه مدرسه پسرانه شهدای هسته ای میزبان ویژه برنامه های ذکر شده قرار گرفت.

شهرستان ری، پنج بخش دارد که یکی از آنها بخش حسن آباد فشافویه است، بخشی که در مرز میان ری و قم قرار گرفته، بیشترین مسیرهای ارتباطی و بیشترین وسعت از نظر مساحت را در خود جای داده و صاحب بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه و بزرگترین مجموعه دامپروری کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha