نخستین مهرواره هیات‌های دانشجویی کشور در مشهد برگزار شد

مشهد-ایرنا- آیین پایانی نخستین مهرواره هیات‌های دانشجویی کشور با عنوان "تکیه" پنجشنبه شب به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دبیر اجرایی این مهرواره با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این مهرواره در بخش نهاد هیات با زیر مجموعه ساختار و تشکیلات، هنر و رسانه، هیات و خدمات اجتماعی ، بخش ستایشگری با زیر مجموعه مداحی، شعر و نوحه و بخش ویژه با زیر مجموعه فعالیتهای دخترانه، نوآوری و خلاقیت و جهاد تبیین از تیرماه تا مهر ماه امسال ادامه داشت و ۶۰۰ اثر به دبیرخانه رسید.

وحید غلاملو افزود: مهرواره هیات‌های دانشجویی به عنوان عرصه تجلی توانمندی ها و استعدادهای ارزشمند در زمینه های جمعی و فردی و بستر مناسب برای انعکاس ظرفیت های قابل توجه آن هاست.

وی ادامه داد: رویکرد مرکز هیات های دانشجویی علاوه بر حمایت حداکثری، هدایت و راهبری آنها، ترویج فعالیت های شاخص هیات ها و نقش آفرینی در جریان فعالیت های مذهبی در دانشگاه ها است.

دبیر اجرایی نخستین مهرواره هیات‌های دانشجویی کشور اظهار کرد: نهادینه سازی هویت هیات های دانشجویی، تشویق و ترغیب دانشجویان به فعالیت الگو و تشکیلاتی در هیات، تاکید بر توانمندی و ظرفیت هیات های دانشجویی در دانشگاه و جامعه و تبیین ضرورت حمایت از هیات های دانشجویی در جامعه دانشگاهی و مسئولان ترویج و حمایت از فعالیت های الگو و شاخص از جمله اهداف برگزاری این مهرواره بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha