۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85287077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صلاحیت ۱۹ داوطلب انتخابات مجلس در محلات تایید شد

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85287077
صلاحیت ۱۹ داوطلب انتخابات مجلس در محلات تایید شد

خمین - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان محلات گفت: پس از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی محلات، صلاحیت ۱۹ نفر از داوطلبان در این شهرستان تایید شد.

به گزارش شنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان محلات، سید حسن حسینی افزود: ۳۷ داوطلب جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان محلات نسبت به بارگزاری مدارک در سایت مربوطه اقدام کردند که صلاحیت ۱۹ نفر از این افراد در هیات اجرایی تایید شد.

وی ادامه داد: هشت نفر از داوطلبان تایید صلاحیت نشدند و صلاحیت ۱۰ نفر نیز احراز نشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات تصریح کرد: عدم احراز یا عدم تایید صلاحیت‌ها بیشتر به علت‌هایی همچون نقص بارگذاری مدارک در سامانه، نقص مدرک تحصیلی و یا وجود سوابقی در استعلامات از مراجع ذیصلاح است و عدم احراز یا تایید صلاحیت هیچ کدام از داوطلبان به علت تخلفات انتخاباتی از قبیل تبلیغات زودهنگام صورت نپذیرفته است‌.

حسینی افزود : افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده یا رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند طبق قانون از طریق مراجع مربوطه مراتب اعتراض خود را اعلام کنند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان محلات بیان کرد: همچنین از اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان که در جلسات متعدد با سعه‌صدر و دقت و انصاف نسبت به انجام فرآیند بررسی صلاحیت‌ها انجام وظیفه کردند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است امسال انتخاباتی پرشور، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

شهرستان‌های محلات و دلیجان یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha