۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85287629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک متهم به قتل صحنه‌سازی شده در امیدیه بازداشت شد

اهواز - ایرنا - دادستانی عمومی و انقلاب امیدیه گفت: یک متهم به قتل با صحنه‌سازی تصادف در امیدیه شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، رحمان بن سعید روز شنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: پس از اعلام تصادف منجر به آتش‌سوزی خودرو و فوت یک نفر سرنشین آن، پلیس آگاهی در صحنه حاضر شد.

وی ادامه داد: پلیس به شیوه تصادف و ساختگی بودن آن مشکوک شد و به همین منظور دستور قضایی برای انجام تحقیقات صادر و متهم در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و بازداشت شد.

بن‌سعید با بیان اینکه متهم پس از بازداشت به قتل اعتراف کرد افزود: وی جهت تکمیل تحقیقات و انگیزه ارتکاب قتل، تحویل ضابطان قضایی شد.

تعیین تکلیف ۴۹۸ موتور سیکلت توقیفی در حمیدیه

دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه از تعیین تکلیف ۴۹۸ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این موتور سیکلت‌ها فاقد دستور و پرونده قضایی هستند که به ‌زودی مزایده آن‌ها برگزار می‌شود.

رضا علی‌نسب اظهار کرد: کارگروه ساماندهی پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی در دادسرای شهرستان حمیدیه تشکیل شده و در قالب این کارگروه وضعیت ۵۲۰ وسیله نقلیه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مطابق مقررات به مالک و متصرف این موتورسیکلت‌های‌ توقیفی برای مراجعه و ترخیص، اخطارهای قانونی داده شده بود که باتوجه به مراجعه نکردن، تعیین تکلیف شدند.

علی‌نسب تصریح کرد: این اقدام علاوه بر ساماندهی پارکینگ‌ها در ترخیص وسیله قبل از فرسایش و آسیب دیدن نیز اثرگذار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha