خانواده‌های اسرا نتانیاهو را در قدرت نمی‌خواهند/تاکید بر کناره‌گیری فوری نخست‌وزیر

تهران-ایرنا- یک رسانه صهیونیستی نوشت: خانواده‌های اسرای صهیونیست نمی‌توانند حضور «بنیامین نتانیاهو» را در راس قدرت بیش از این تحمل کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش درخواست ها برای کناره گیری نخست وزیر این رژیم از قدرت افزود: خانواده‌های اسرای اسرائیلی، جمعه شب در تل‌آویو تظاهراتی را برای آزادی فرزندان خود، برگزار کردند.

براساس این گزارش، بسیاری از مقامات کنونی و سابق رژیم صهیونیستی از جمله «روین ریولین» رئیس‌ جمهور سابق این رژیم نیز در این تظاهرات حضور داشتند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز درباره این تظاهرات اعتراضی نوشت: شعار خانواده های اسرای صهیونیست این بود که «نتانیاهو باید همین حالا کناره‌گیری کند».

این رسانه صهیونیست نوشت: خانواده های اسرا فقط یک نفر را مسئول می دانند و آن شخص نتانیاهوست.

هاآرتص نوشت: خانواده های اسرای صهیونیست نمی توانند بیش از این، حضور نتانیاهو را در راس قدرت تحمل کنند.

«گادی کدم» یکی از خانواده های اسرای صهیونیست با انتشار ویدئویی درباره تظاهرات های اعتراضی خانواده ها گفت: این نتانیاهو بود که بزرگترین فاجعه تاریخ اسرائیل را رقم زد و وی درباره خون های ریخته شده مسئول است.

به گزارش ایرنا، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و همچنان در حال بمباران این منطقه است.

در کنار اقدامات جنایت بار رژیم تل آویو در غزه که هر روز ابعاد بیشتری می یابد، حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha