۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85287704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۱۵ عنوان برنامه هفته کتاب در خراسان‌ جنوبی تدارک دیده شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد که ۶۱۵ عنوان برنامه در این استان برای سی و یکمین دوره هفته کتاب تدارک دیده شده است.

به گزارش ایرنا علی فرخنده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سی‌ و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌ و سوم تا سی‌ام آبان‌ امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های هفته کتاب با مشارکت دستگاه‌های عضو شامل نهاد کتابخانه‌های عمومی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره شهر و روستای دوستدار کتاب خبر داد و افزود: در این جشنواره ۱۴ روستای کشور حائز رتبه شدند که ۲ روستا از خراسان جنوبی است.

وی برگزاری جشن روستای دوستدار کتاب در روستای اسفندیار طبس و درمیان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فرمانداری و بخشداری‌ها را از جمله برنامه‌های هفته کتاب ذکر کرد.

فرخنده گفت: هفته کتاب فرصتی است که می‌توان اقدامات موثری را در جهت ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی انجام داد اما همه این برنامه‌ها باید در طول سال تداوم داشته باشد.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، عطرافشانی گلزار شهدای دانشگاه آزاد، تکریم فعالان کتابخانه‌ها و کتاب فروشی‌ها به صورت حضوری و تجلیل از کتابخوان‌ها، نویسندگان و ناشران برتر از دیگر برنامه‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین گفت: اولین مصوبه سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، با پرداخت بدهی یکی از پیمانکاران که مربوط به پروژه‌های قبل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود، اجرایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha