۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85287803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست خانگی تیم صنعت‌نفت آبادان برابر هوادار تهران

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته دهم لیگ برتر برابر میهمان خود هوادار تهران شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار روز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم هوادار با ۲ گل به برتری رسید.

بازی در نیمه اول سرد و کسل کننده آغاز شد و ۲ تیم جانب احتیاط را پیش گرفتند.

هر چه از زمان بازی می‌گذشت تیم صنعت‌نفت مالکیت توپ را در اختیار خود قرار داد و فشار را از کناره‌ها بر روی دروازه تیم هوادار افزایش داد.

در دقیقه ۳۷ بر خلاف جریان بازی دروازه‌بان تیم صنعت‌نفت با یک اشتباه امین قاسمی‌نژاد را درون ۱۸ قدم صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک پاس داریوش شجاعیان را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با یک بغل پا، گل اول این دیدار را برای تیم هوادار به ثمر رساند.

بعد از این گل شاگردان عبدالله ویسی برای جبران گل خورده تلاش کردند ولی نتوانستند از خط دفاعی منظم هوادار عبور کنند.

بازی در نیمه دوم با سه تعویض هجومی برای صنعت‌نفت آغاز شد.

شاگردان عبدالله ویسی از عمق و کناره‌ها بر روی دروازه تیم هوادار فشار آوردند اما باز هم با دیوار دفاعی مستحکم هوادار مواجه شدند.

در نیمه دوم در حالی که تیم صنعت‌نفت روی دروازه هوادار خیمه زده بود در دقیقه ۷۷ امیرحسین بهادر بازیکن تازه وارد هوادار روی یک ضد حمله با دروازه‌بان صنعت‌نفت تک به تک شد تا گل دوم این دیدار برای تیم تهرانی به ثمر برسد.

میثم حیدری به کمک‌های بهمن عبدالهی و نجف پناهی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

صادق صادقی، طالب ریکانی و یوسف وکیا از تیم صنعت‌نفت آبادان، امیرحسین بهادر و قائم اسلامی خواه و محسن سفید چقایی از تیم هوادار تهران در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب پیام پارسا، میثم تهیدست، محمدرضا خانزاده، فیاض میردوقی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، امیرحسین پناهی، طالب ریکانی، صادق صادقی، احمد شریعت‌زاده و علی یوسف به میدان رفت.

تیم هوادار نیز با ترکیب علیرضا حقیقی، صائب محبی، محمد عباسی، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، مرتضی منصوری، محسن سفید چقایی، محمد چهارمحالی، قائم اسلامی خواه، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی به میدان رفت.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این شکست هفت امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha