۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85288768
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تمام قطعات و تجهیزات پالایشگاه نهم پارس جنوبی تامین شد

بوشهر- ایرنا- مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای آمادگی این پالایشگاه جهت تولید پایدار گاز در فصل زمستان اقدامات بسیار شاخص و کلیدی به ثبت رسیده و همه قطعات وتجهیزات حیاتی به صورت ۱۰۰ درصدی تامین شد.

به گزارش ایرنا، "محمود طاهری" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و توان متخصصان و کارکنان این مجموعه، عملیات شستشو و آماده‌سازی تجهیزات حیاتی از جمله برج های جذب آمین در واحدهای شیرین سازی در هر شش ردیف گازی با موفقیت انجام شد.

وی افزود: انجام تعمیرات و آماده‌سازی پمپ‌های آمین، پمپ های TEG و کمپرسورهای پروپان در هر شش ردیف گازی نیز از اقدامات بسیار شاخص و مهم در جهت تولید پایدار گاز فصل زمستان است.

طاهری یادآورشد: تعویض بلاک ولوهای KVها در واحدهای مرکاپتان زدایی در هر شش ردیف گازی با انجام اقدامات شاخص و نوآور کارکنان به نتیجه رسید و این مهم گامی جهت تولید پایدار این مجموعه خواهد بود.

وی ادامه داد: تعویض فیلتریهای خروجی گاز و ملکولارسیو در تعدادی از راکتورها در واحدهای مرکاپتان زدایی در هر شش ردیف گازی در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن انجام شد.

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: انجام تعمیرات بر روی تعدادی از تجهیزات ولوهای حیاتی در واحدهای پالایشی و یوتیلیتی و انجام به موقع تعمیرات در کمپرسورهای صادرات گاز اقدامی دیگر جهت ثبت تولید پایدار گاز فصل زمستان است.

وی گفت: تمامی این کارها و اقدامات شاخص با همسویی و تلاش‌های شبانه‌روزی واحدهای بهره برداری، تعمیرات و ایمنی انجام گرفته و کارکنان پرتلاش واحد کالا هم در جهت تهیه به موقع کالاهای مورد نیاز گامی مهم جهت تولید حداکثری گاز روزهای سرد سال برداشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha