۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85288925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایتخت پاکستان باردیگر صحنه تظاهرات حامیان فلسطین علیه آمریکا و اسرائیل+فیلم

اسلام‌آباد - ایرنا - هزاران نفر از اقشار مختلف مردم امروز در پاکستان بار دیگر در محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه و ابراز انزجار از حمایت‌های غرب از جمله آمریکا از اسرائیل به خیابان‌ها آمده و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، تظاهرات بزرگ ضدصهیونیستی - آمریکایی با حضور هزاران نفر از هواداران جبهه مقاومت فلسطین به اهتمام حزب مجلس وحدت مسلمین در اسلام‌آباد و در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه برگزار شد و معترضان تا نزدیکی سفارت آمریکا راهپیمایی کردند.

حامیان فلسطین در یکشنبه‌ای دیگر حماسه بزرگ همبستگی با ملت رزمنده فلسطین را رقم زده و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ آمریکا از عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی حمایت کردند.

راهپیمایی کنندگان با اهتزاز پرچم‌های فلسطین و گروه‌های مقاومت و تصاویر امام خمینی (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی همبستگی خود را با ملت مظلوم غزه اعلام کردند.

برخی از چهره‌های تراز اول اهل تسنن پاکستان نیز با حضور در اجتماع بزرگ حمایت از فلسطین، بر اهمیت وحدت مسلمین برای دفاع از ملت فلسطین و تشکیل یک جبهه واحد علیه دشمنان قسم خورده اسلام‌ به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

پایتخت پاکستان باردیگر صحنه تظاهرات حامیان فلسطین علیه آمریکا و اسرائیل+فیلم

ضیاء الله شاه بخاری رهبر جمعیت اهل تسنن در پاکستان اجتماع امروز را تجلی وحدت شیعه و سنی در دفاع از مردم غزه و برائت از دشمنان مشترک به ویژه رژیم صهیونیستی دانست.

وی با انتقاد از سکوت حاکمان کشورهای عرب در منطقه خواستار اقدام عملی جهان اسلام به ویژه کشورهای همسایه فلسطین برای کمک به مردم غزه و فشار بر اسرائیل اشغالگر جهت متوقف ساختن جنایات ضدبشری علیه فلسطینیان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با ادای احترام به مقام شهدای راه آزادی مسجد الاقصی و تمجید از عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست گفت: ما از بیانیه پایانی اجلاس سران اسلامی و عربی درباره تحولات غزه استقبال می کنیم اما باید گام‌های جدی تری علیه اسرائیل برداشته شود.

پایتخت پاکستان باردیگر صحنه تظاهرات حامیان فلسطین علیه آمریکا و اسرائیل+فیلم

وی با محکومیت حمایت‌های جنایتکارانه آمریکا و متحدانش از صهیونیست‌ها و کارشکنی صریح واشنگتن در مسیر آتش بس در غزه، افزود: جهان اسلام دست از صدور بیانیه‌ و مواضع سیاسی برداشته و به تسلیح مقاومت فلسطین و تامین مایحتاج مردم غزه اقدام کند.

این رهبر سیاسی پاکستان تاکید کرد: آمریکا ریشه اصلی بحران‌های منطقه‌ای به ویژه مقصر اصلی جنایات صهیونیست‌ها در غزه است و متاسفانه برخی از حاکمان خائن منطقه در ازای سازش با رژیم نامشروع صهیونیستی، در قبال کشتار فلسطینی‌ها سکوت کرده‌اند.

وی افزود: دولتمردانی که تن به توطئه سازش داده‌اند به جز رسوایی و تحقیر به جایی نخواهند رسید و ما در پاکستان به صراحت اعلام می‌کنیم که اجازه تبلیغ طرح سازش و هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با اسرائیل قاتل را نخواهیم داد.

لیاقت بلوچ نایب رئیس جماعت اسلامی پاکستان نیز طی سخنانی با قدردانی از حضور پرشور هواداران فلسطین در اجتماع امروز، تاکید کرد: فلسطین قلب تپنده جهان اسلام و مایه عزت و سربلندی مسلمین است و ما هرگز تن به توطئه تضعیف مساله فلسطین با تضعیف محور مقاومت نخواهیم داد.

وی اعلام کرد که یکشنبه هفته آینده راهپیمایی میلیونی همبستگی با فلسطین و دفاع از عملیات طوفان الاقصی در شهر لاهور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha