رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد/دولت آمریکا مسوول است

تهران-ایرنا- نماینده جنبش حماس در لبنان اعلام کرد که مجازات نشدن رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات در بیمارستان المعمدانی، این رژیم را تشویق به ادامه حملات به بیمارستان‌ها کرده و مقاومت و ملت فلسطین دولت آمریکا را در این زمینه مسوول می‌دانند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، اسامه حمدان، از رهبران حماس و نماینده این جنبش در لبنان اظهار داشت: جهان ایستاده و نظاره گر قتل عام بیمارستان المعمدانی در ماه گذشته بود و ناکامی در مجازات اسرائیل به دلیل این جنایت، صهیونیست‌ها را تشویق کرد تا قتل عام بیشتری در بیمارستان‌ها انجام دهد.

وی گفت: رژیم اشغالگر بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف بمباران هواپیماهای خود قرار می‌دهد و امروز یک مدرسه آنروا را هدف قرار داد.

اسامه حمدان افزود: ما دولت آمریکا، رئیس جمهور و وزیر خارجه آن را مسوول جنایت رژیم اشغالگر می‌دانیم چرا که از سلاح‌های آمریکایی استفاده می‌کند.

وی درباره درگیری زمینی در نوار غزه نیز گفت: ارتش رژیم اشغالگر هر لحظه ضربات دردناکی دریافت می‌کند و هر متر حرکت آن هزینه سنگینی برایشان به همراه دارد.

اسامه حمدان با اشاره به نشست شنبه سران سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در شهر ریاض نیز تاکید کرد: نتایج نشست مشترک عربی و اسلامی فاقد تصمیمات مؤثر برای توقف جنگ نسل کشی علیه مردم ما بود.

وی افزود: ما از تصمیم نشست سران کشورهای عربی درباره رفع محاصره نوار غزه استقبال می‌کنیم.

اسامه حمدان ادامه داد: رژیم اسرائیل تهدید واقعی برای بشریت، امنیت بین‌المللی و صلح در منطقه است. مردم جهان در کنار ملت ما می‌ایستند، با حقیقت می‌ایستند و رژیم اشغالگر را که نشان دهنده تروریسم و نئونازیسم است، محکوم می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha