دفاع مقدس برپایه معنویت و ایمان رزمندگان به پیروزی رسید

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: دفاع مقدس برپایه معنویت و ایمان رزمندگان اسلام به پیروزی رسید و روحانیون نیز در خط مقدم و عرصه پیکار با دشمن نقش هدایت گری، روشنگری و بصیرت افزایی رزمندگان را برعهده داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز دوشنبه در مراسم  معارفه نماینده جدید ولی فقیه در سپاه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، افزود: روحانیون در طول دوران انقلاب اسلامی همیشه پرچمدار و هدایت‌گر جامعه بودند و در دوران دفاع مقدس نیز در صف مقدم حضور داشتند.

وی، با بیان اینکه قزوین همواره با چهره‌های شاخصی همچون شهید محمد رضایی و سردار آزادگان ابوترابی در تمام مقاطع انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کرده است، تاکید کرد: علاوه بر حضور علما و روحانیون شاخصی که در بطن جامعه نقش ارشاد و هدایتگری مردم را برعهده دارند، این افراد شاخص از گذشته های دور نیز مورد اطمینان و امین مردم نیز قرار داشته اند.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: تمامی پست و سمت ها تنها امانتی هستند نیز ما مسوولان تا انجام دهنده وظایفی باشیم که برعهده ما گذاشته شده و در عین حال نیز وظیفه و اولویت خطیر نهادی ماننده سپا نیز خدمت خالصانه و صالحانه به مردم است.

وی با اشاره به انجام وظیفه حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، تصریح کرد: ایشان بیش از ۱۱ سال در سپاه استان فعالیت صالحانه داشتند و برادری مومن و مصمم در مسیر اهداف انقلاب بودند و بدون شک این نقش مهم را در جایگاه جدید خود نیز ارایه خواهد داد.

امروز حقانیت مردم مظلوم فلسطین و غزه بر جهانیان آشکار شده است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست اظهار کرد: امروز افکار عمومی مردم به حرکت و خروش درآمده و با برملا شدن چهره شوم آمریکای جنایتکار، حقانیت مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین و غزه نیز بر جهانیان آشکار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی با اشاره به جایگاه ارزشمند و مردمی سپاه، تاکید کرد: وجود سپاه برای استقلال و سربلندی ایران اسلامی امروز برای ما بسیار مهم و واجب است تا جایی که هم به لحاظ اخلاقی، اعتقادی و هم به لحاظ تعهد همواره از بهترین ها و شاخص ترین‌ها به شمار رفته است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز تمامی ارکان نظامی، انتظامی ما از جمله ارتش، فراجا و سپا دست به دست هم داده اند تا این کشور را به عزت و سربلندی برسانند.

در این مراسم از زحمات بیش از ۱۱ ساله حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی، مسوول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی که پیش از این به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز فعالیت داشت، به عنوان مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین به حاضران معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha