کادر درمان جنوب غرب خوزستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم

آبادان - ایرنا - کادر درمان بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و به ویژه محاصره و بمباران بیمارستان‌های غزه، دوشنبه در بیمارستان شهید بهشتی آبادان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تجمع کنندگان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به دنبال حمله به بیمارستان‌ها، کادر درمان و آمبولانس‌ها و حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

امام جمعه آبادان در این تجمع اظهار کرد: امروز همه آزادی‌خواهان و ملت‌های آزاده جهان خشم خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه به خصوص بمباران و محاصره بیمارستان‌ها اعلام کرده و با مجاهدان غزه و محور مقاومت ابراز همراهی و همدردی می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت سران استکبار جهانی به رهبری آمریکا، مردم بی‌گناه را در بیمارستان‌ها بمباران و از ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به بیماران و مصدومان جلوگیری می‌کند.

وی وضعیت در بیمارستان‌های غزه را بحرانی توصیف کرد و افزود: تجهیزات مناسب پزشکی یکی از شرایط درمان مصدومان است و در غزه پزشکان با کار جهادی بدون امکانات، خدمت رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی ادامه داد: رژیم صهیونیستی جرات مبارزه با مجاهدان در غزه را ندارد و با بمباران گسترده خشم خود را از مقامت ابراز می‌دارد.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: مردم و مجاهدان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از حکام برخی از کشورها ناامید هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha