۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85290692
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوای همدان

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85290692
کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوای همدان

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: دمای روزانه هوای همدان از فردا چهارشنبه به دلیل ابرناکی هوا بین سه تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

محمدحسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دمای کمینه (شبانه) تغییرات محسوسی نخواهد داشت افزود: سامانه بارشی خفیف از فردا استان را تحت تاثیر قرار می دهد که در برخی از ساعات به ویژه بعداز ظهرها شاهد بارش باران در اکثر نقاط به ویژه در مناطق غربی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: با ورود این سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش ها در ارتفاعات استان به شکل برف خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری و در برخی از نقاط با وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: سامانه بارشی بعدی از روز دوشنبه هفته آینده استان همدان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی اظهار کرد: اسدآباد و بهار با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان و رزن با یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۹ و یک درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha