۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85291301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترویج فرهنگ کتابخوانی در مترو با توزیع کتاب‌های یک صفحه‌ای

تهران بزرگ - ایرنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی،گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق مردم به در این زمینه، جایگاه‌ مخصوص کتاب‌ با عنوان کتابخوان در مترو تهران تعبیه شده است.

به گزارش ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب روز دوشنبه با تاکید بر توسعه فرهنگ کتابخوانی با محوریت قراردادن برای عموم مردم و نسل نوجوان در جامعه، افزود: امسال هفته کتاب با شعار «آینده خواندنی است» با برنامه‌های مختلف برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این هفته گام‌های موثری در توسعه و ترویج امر کتابخوانی برداشته شود، اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا علاقه‌مندان به کتاب در کمترین فرصت زمانی که در ایستگاه‌ها و قطارهای مترو حضور دارند از کتاب و کتابخوانی بهره گیرند.

نقیب ادامه داد: در این طرح کتاب‌های یک صفحه‌ای به صورت رایگان در اختیار مسافران مترو قرار می‌گیرد.

به گفته وی، این صفحات گزیده‌ای از کتاب‌های مختلف است که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب‌های مختلف در نظر گرفته شده و وجه تمایز آن با کتاب‌های معمولی در شیوه ارائه است که بصورت تک برگی است و خواننده می‌تواند پس از مطالعه آن را به دوستان خود هدیه دهد.

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این طرح در فاز اول به صورت آزمایشی در ایستگاه‌های هدف و منتخب اجرا می‌شود، گفت: از دیگر برنامه‌های هفته کتابخوانی به تعویض سازه‌های حجمی کتاب، فضاسازی محیطی و گرافیکی و طراحی موشن گرافی در حوزه کتاب اشاره کرد.

ویژه‌ برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی تا ۳۰ آبان ماه در مترو تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha