گزارش تمرین تیم ملی فوتبال؛ از شادابی بازیکنان تا حضور سرزده تماشاگران + فیلم

تهران- ایرنا- تمرین تیم ملی فوتبال در حالی برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود و شادابی خاصی داشت.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار فردا پنجشنبه‌ با هنگ‌کنگ در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد.

امیر قلعه‌نویی و دستیارانش زودتر از بازیکنان وارد زمین تمرین شدند. در حالی مربیان تیم ملی در حال آماده کردن وسایل تمرینی زیر نظر مربی ایتالیایی تیم ملی بودند، قلعه‌نویی در گوشه‌ای از زمین و به دور از سایر مربیان ایستاده بود.

پیش از شروع تمرین، خداداد عزیزی و سامان قدوس گپ‌وگفت دو نفره گرمی با هم داشتند. در ادامه خداداد توصیه‌هایی هم به شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، مدافعان تیم ملی داشت.

در ادامه در حالی بازیکنان به تمرین آقا وسط پرداختند که این تمرین فضای شادی را به همراه داشت.

در یکی از دقایق تمرین، سعید عزت‌اللهی و کریم انصاری فرد در حال بازسازی عکس معروف علی دایی و کریم باقری که توپ را بین سرشان گذاشته بودند، بودند که با واکنش علیرضا جهانبخش و شوخی این بازیکن روبه‌رو شدند که رو به خداداد گفت که زمان شما آیا بازیکنان جرات داشتند از این عکس‌ها بگیرند.

در حالی قرار بود تمرین تیم ملی بدون تماشاگر برگزار شود در میانه تمرین، گروهی از تماشاگران که عمدتا نوجوان بودند وارد ورزشگاه شدند.

پس از ۱۵ دقیقه و در حالی که تمرین تاکتیکی تیم ملی آغاز شد، خبرنگاران و عکاسان از زمین تمرین خارج شدند.

تیم ملی فوتبال عصر فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی در اولین دیدار در چارچوب انتخابی جام‌جهانی برابر هنگ‌کنگ به میدان می‌رود. این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha