صداقت و اخلاق‌مداری شاخصه‌های اصلی مدیریت در نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: صداقت و اخلاق‌مداری شاخصه‌های اصلی مدیریت در نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: خودشیفتگی، غرور، غفلت، جمع کردن ذخایر دنیوی و تلاش برای کسب محبوبیت از آفت‌های بزرگ مدیریت است.

وی با بیان اینکه مدیریت بر پایه اصول علوی، راستی و درستی بهترین راه و طریق رسیدن مردم و جامعه به موفقیت است، عنوان کرد: امانت داری و رعایت حقوق مردم باید در راس کارهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

امام جمعه اراک بیان کرد: مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام و دولت هستند و انتظار دارند مسوولان نیز مشکلات آن ها را برطرف کنند، بنابراین مدیران و مسئولان وظیفه دارند با تمام توان در جهت رسیدگی به مشکلات مردم گام بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نظام اسلامی را نظام کریمه دانست و گفت: جلب رضایت خداوند و مردم باید سرلوحه امور همه مدیران باشد و از فرصتی که به عنوان مدیریت در اختیار دارند در جهت حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم استفاده کنند.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم اصل اساسی انتخابات است و باید تلاش شود زمینه حضور حداکثری مردم در این فرآیند ملی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: افزایش مشارکت انتخاباتی با تزریق امید به جامعه یک هدف کلی و راهبردی در انتخابات اسفندماه امسال است که باید با جدیت در استان مرکزی دنبال شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به اتفاقات غزه اشاره کرد و افزود: اسرائیل جنایتکار در جریانات اخیر یک شکست امنیتی و اطلاعاتی متحمل شد که آبروریزی بزرگی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

وی حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها را لکه ننگی بر پیشانی شیطان بزرگ دانست و گفت: راهپیمایی‌هایی که در سراسر جهان در حمایت از فلسطین برپا شد چهره ننگین آمریکا و اسرائیل و حقانیت فلسطین را بر همگان روشن کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha