۸۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در ایرانشهر کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در اقدامات اطلاعاتی تکاوران پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از یکی از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان ایرانشهر قصد حمل به عمق کشور دارند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و در ۲ عملیات هماهنگ و پیچیده در بازرسی از محل های موصوف مقدار در مجموع ۸۰۰ کیلوگرم ۹مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha