۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85291829
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی بارش باران و برف برای مناطق کوهستانی البرز

کرج - ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه آلودگی هوا تا پایان هفته جاری در استان اتمرار دارد از پیش بینی بارش باران و احتمال برف برای مناطق کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس و شهرستان طالقان طی امروز چهارشنبه و فردا خبر داد.

آرش بهاروند احمدی به خبرنگار ایرنا گفت : بررسی الگوهای پیش یابی هوا حکایت از فعالیت سامانه بارشی ضعیف از عصر امروز چهارشنبه در مناطق کوهستانی استان البرز دارد.

وی ادامه داد: براین اساس افزون بر کاهش محسوس دما و بارش باران و مه آلودگی، احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی استان البرز از جمله جاده کرج - چالوس و شهرستان طالقان دور از انتظار نیست .

بهاروند احمدی به رانندگان توصیه کرد قبل از حرکت به سمت مناطق کوهستانی استان البرز از وضعیت راه ها مطلع شوند ضمن آنکه همراه داشتن سوخت کافی ، البسه گرم و مواد غذایی از مهمترین توصیه بود.

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش باران و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان ، رانندگان از توقف در حاشیه این راه ها پرهیز کنند.

همچنین پرهیز از حضور در حاشیه رودخانه های کوهستانی استان لبرز به سبب احتمال طغیان این مسیل ها از مهمترین توصیه های مدیرکل هواشناسی استان البرز به ساکنان بومی و گردشگران بود.

کیفیت هوای استان البرز از اواخر هفته گذشته تاکنون در وضعیت ناسالم قرار گرفته است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha