رکورد عجیب امباپه؛ بالاتر از زلاتان و هازارد

تهران- ایرنا- کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن موفق شد برای دهمین بار به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ فرانسه انتخاب شده و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن موفق شد، عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ فرانسه را بدست آورد. امباپه در این رای‌گیری بالاتر از وارن‌ امری، از پاری سن ژرمن و الکساندر گولووین از موناکو قرار گرفت.

این دهمین مرتبه‌ای بود که امباپه این جایزه را دریافت می‌کند و بالاتر از زلاتان ابراهیموویچ (۵)، فرانک ریبری (۴)، ادن هازارد (۴) و خاویر پاستوره (۴) به یک رکورد عجیب دست پیدا کرد.

پیش از این هیچ فوتبالیستی نتوانسته ۱۰ بار به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ فرانسه انتخاب شود و امباپه از این حیث رکورد بزرگی به نامش در لیگ فرانسه ثبت کرد.

رکورد عجیب امباپه؛ بالاتر از زلاتان و هازارد

این مهاجم ۲۴ ساله ماه گذشته در سه بازی لیگ یک برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و موفق شد ۳ گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. وارن زایر امری هافبک ۱۷ ساله این باشگاه نیز عملکرد درخشانی داشت و موفق شد در ۳ بازی ۲ پاس را به ثبت رساند.

این چهل و هفتمین باری بود که یک بازیکن از پاری‌سن‌ژرمن در ۲۰ سال گذشته این جایزه را دریافت می‌کند. آن‌ها اکنون برتری قانع کننده‌ای نسبت به مارسی و لیون دارند که به ترتیب ۲۴ و ۱۸ با موفق به کسب این جایزه شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha