دفاتر سینمای جوان کشور تا پایان سال تکمیل می شوند

ارومیه- ایرنا- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور گفت: دفاتر سینمای جوان دز استان‌های مختلف که امکانات ندارند، تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

به گزارش ایرنا، محمد خزاعی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه توجه به محتوای فیلم یکی از رویکردهای جدی و مهم دولت سیزدهم است، افزود: وقتی سازمان سینمایی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزی صادر می کند، این مجوز علامت استاندارد است و خانواده ها با خیال راحت می توانند به تماشای فیلم بپردازند.

وی ادامه داد: شاید برخی افراد ۱۰ سال قبل مقداری با هراس و انکار به تماشای فیلم می پرداختند و محتواها مطلوب خانواده ها نبود که این نقیصه رفع شده است.

وی اضافه کرد: امروز تیم متخصص، متبحر و انقلابی در شورای پروانه ساخت و نمایش آغاز به کار کرده اند و این امر باعث شده در این زمینه به بلوغ برسیم.

رییس سازمان سینمایی کشور اظهار کرد: شاید ما فیلمی نداشتیم که خانواده های مذهبی و برخی دیگر از خانواده ها هر دو به تماشای آن پرداخته و اعتقاد داشته باشند ولی الان چنین فیلم هایی ساخته شده اند.

خزاعی گفت: در حال حاضر سه کار در موضوع محرّم، ۲ کار با موضوع عاشورا، یک کار در خصوص اربعین و 6 کار در حوزه انقلاب در مورد شهیدان احمد کاظمی، صیاد شیرازی، زین الدین و سه شهید دیگر ساخته می شود.

وی افزود: حفظ کانون خانواده، توجه به مسائل محرم و نامحرم، جلوگیری از تخریب کانون خانواده و رعایت مسائل شرعی از جمله رویکردهای سازمان سینمایی در این برهه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha