شهردار منطقه ۱۵: ۱۲ انبار تجاری در محدوده پل بسیج پایتخت ایمن سازی شد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: ۱۲ انبار تجاری ناایمن در محدوده پل بسیج(نبش ۲۰ متری قصرفیروزه و مظاهری) وجود داشت که با اجرای طرح بازآفرینی شهری و تعریف طرح محرک توسعه برای احداث یک مجموعه بزرگ تجاری، که ایمن سازی این بناها انجام علاوه بر آن، ۲ هزار فرصت شغلی جدید نیز برای ساکنان ایجاد می‌شود.

محمد شیری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تغییر کاربری انبار چای در ضلع شمال شرقی پل بسیج نیز یکی از مطالبات جدی شهروندان بود که اجرایی شد.

وی با اشاره به موضوع ساخت مجموعه سرای ایرانی در مناطق پر ترافیک شرق پایتخت، افزود: پیوست ترافیکی مختص به این مجموعه با همکاری پلیس راهور در حال تهیه است.

شهردار منطقه ۱۵ در واکنش به برخی اعتراضات در خصوص ساخت این مجموعه بزرگ تجاری در یکی از نقاط پر ترافیک شرق تهران گفت: این طرح با تامین پارکینگ های مورد نیاز در حال ساخت است که در مرحله اول ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ خودرو در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۵: ۱۲ انبار تجاری در محدوده پل بسیج پایتخت ایمن سازی شد

وی همچنین از برگزاری جلسات مکرر به منظور اتخاذ تدابیر و تهمیدات لازم رفع گره ترافیکی این مجموعه تجرای با حضور تمامی دستگاه های ذیربط و پیگیری مطالبه بحق مردم خبر داد و یادآور شد: افتتاح این مجموعه به عنوان طرح محرک توسعه در منطقه ۱۵ است اما نمی توان مشکل ترافیکی این محدوده و دغدغه اهالی را نادیده گرفت.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی این منطقه نیز اضافه کرد: این ایستگاه در کنار مجموعه تجاری قراردارد و با توجه به فرسوده بودن بنا در نشست مشترک با سازمان آتش نشانی شهرداری، نوسازی ایستگاه در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، عملیات ساخت مجموعه تجاری حدود پنج ماه است که شروع شده و طبق برنامه این طرح باید تا پایان سال تحویل شهروندان شود.

به گزارش ایرنا، منطقه ۱۵ شهرداری تهران از مناطق جنوب شرقی شهر تهران است که این منطقه از شمال به پادگان قصر فیروزه، ۴۵ متری آهنگ، خیابان خاوران و شوش شرقی و از غرب به خیابان فدائیان اسلام و از جنوب به خیابان دولت‌آباد، کوه بی‌بی شهربانو و کارخانه سیمان و از شرق به کوه‌های شرقی تهران و حد شرقی اراضی افسریه منتهی می‌شود.

مسعودیه، شهرک والفجر، مسگرآباد، رضویه، مشیریه، افسریه، بروجردی، کیانشهر، خیابان نبرد و خاوران از نقاط مهم منطقه ۱۵ است همچنین این منطقه از طریق بزرگراه‌های بسیج، بعثت، امام علی، آزادگان به شبکه بزرگراهی تهران دسترسی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha