۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85293254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در کاشان  تدارک شد

کاشان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان از برگزاری ۲۹۰ عنوان برنامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدماتی، فضای مجازی ، تعالی خانواده و دفاعی و امنیتی با شعار «بسیج امید ملت ایران» همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا،سرهنگ پاسدار کریم اکبری روز پنجشنبه در نشست خبری افزود:برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی بسیج،ویژه برنامه تلویزیونی پاره تن مردم،رویداد هنری و رسانه ای با موضوع غزه و فلسطین،همایش شکوه اقتدار بسیج،۱۷ یادواره شهدا در سطح اقشار و محلات بسیج،همایش زینت پدر از جمله برنامه هایی است که به این مناسبت تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد: پنجم آذر سخنرانی مقام معظم رهبری برای بسیجیان شهرستان کاشان پخش می شود و تعداد کمی از بسیجیان شهرستان در تهران حضور پیدا می کنند ، این سخنرانی بطور زنده پخش شده و ۱۰ میلیون نفر مخاطب سخنرانی معظم له خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته بسیج اضافه کرد:برگزاری همایش بسیجیان روز جمعه سوم آذر در سالن شهدای بسیج ،پخش ویژه برنامه پاره تن مردم در تالار شهر از ساعت ۲۰ الی ۲۲ به طور زنده ، المپیاد ورزشی شهدای مقاومت کاشان و پخش سخنرانی مقام معظم رهبری برای بسیجیان کاشان است.

سرهنگ اکبری گفت:رویکرد اصلی امسال بسیج خدمت‌رسانی به مردم است که در این راستا در ۱۷۰ پایگاه بسیج محلات در نقاط شهری و روستایی شهرستان به مردم خدمات ارائه می شود.

وی افزود:خدماتی ازجمله برگزاری میز خدمت،مشاوره تحصیلی،حقوقی،خانواده،جهاد تبیین،بیمه و غیره در راستای خدمت رسانی به مردم در ۱۷۰ پایگاه بسیج محلات به مردم ارائه می شود.

۲۹آبان تا پنجم آذر با عنوان هفته بسیج مستضعفان نام‌گذاری شده است.

شهرستان کاشان با تقدیم بیش از ۱۸۰۰ شهید، ۳۹۰۰ جانباز، ۱۹۳ آزاده و تعداد زیادی ایثارگر و رزمنده نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و پشتیبانی از جنگ دارد.

این شهرستان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha