خلیل احمد سلامی روز پنجشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برندسازی یکی از ضروریات فعالیتهای اقتصادی است که باید تعاونیهای سیستان و بلوچستان برای معرفی محصولات خود و همچنین شناخته شدن بیشتر تولیدات خود مورد توجه قرار دهند.
وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کسب و کارهای تعاونی و ترغیب افراد به فعالیتهای گروهی و کار تیمی، طرحهای مختلفی را برنامهریزی کرده و اجرا میکند که پرداخت بلاعوض هزینه برندسازی شرکتهای تعاونی، از آن جمله است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مدیران شرکتهای تعاونی میتوانند با ارائه مدارک و مستندات مربوط به اخذ برند و ثبت علائم تجاری به اداره ترویج تعاونیهای اداره کل از این حمایت بلاعوض برخوردار شوند.
وی گفت: از پایاننامههایی که با موضوع تعاونیها باشد حمایت خواهد شد و همچنین شرکتهای تعاونی که قصد شرکت در نمایشگاهها را داشته باشند مورد حمایت قرار میگیرند.
سلامی اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای مردمی سازی اقتصاد در کنار تعاونگران است و از آنها حمایت می کند.
وی ترویج فرهنگ کار گروهی و تشکیل تعاونیها را از نیازهای اساسی جامعه بیان کرد و ادامه داد: در سیستان و بلوچستان استفاده از ظرفیت مراکز علمی و آموزشی و ظرفیتهایی همچون روستاها برای تشکیل تعاونیها استفاده میشود.
نظر شما