برتری ایران در نیمه نخست دیدار با هنگ‌کنگ

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست دیدار مقابل هنگ کنگ با گل‌های سردار آزمون به برتری دو بر صفر دست یافت.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ کنگ رفته است. این دیدار از هفته نخست مرحله اول مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و از گروه E در حال برگزاری است.

قضاوت این دیدار را محمد نظمی‌نصرالدین با کمک‌های محمد بن‌خلیل و عارف بن عبدالراسید، همگی از مالزی برعهده دارند.

آلودگی هوای تهران موجب شده استقبال چندان خوبی از بازی نشده و حدود ۳ هزار تماشاگر مرد و زون در ورزشگاه آزادی حاضر شوند. در این بین حدود ۵۰ نفر نیز از طرفداران تیم میهمان هستند.

بازی در حالی آغاز شد که هنگ کنگ در ضد حملات بسیار خطرناک نشان می‌داد و همین امر موجب شد تا تیم ایران حملات همه جانبه‌ای نداشته باشد.

در ادامه ایران روند بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۱۲ پاس عالی محمد محبی به سردار آزمون رسید و او بدون معطلی با ضربه‌ای مناسب گل نخست بازی ایران را به ارمغان آورد.

سه دقیقه پس از آن پاس به بیرون و تماشایی مهدی طارمی موجب شد تا آزمون به راحتی گل دوم خود و ایران با ثبت کند.

در دقیقه ۱۷، ضربه فنی مهدی طارمی در آستانه تبدیل شدن به گل با واکنش تماشایی دروازه‌بان میهمان همراه شد.

در ادامه نیمه نخست نیز، بازی کاملا در اختیار ایران بود و شاگردان امیر قلعه‌نویی در تلاش برای زدن گل‌های دیگری بودند اما در نهایت این نیمه با برتری دو بر صفر ایران به اتمام رسید.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، حسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب هنگ کنگ:

یاپ هوانگ، اولیور گربیگ، یو وای لیم، لائو چان، وونگ وای، چان هی، چان سیو وان، سی نیشی چان، لئونگ هینگ، میشل ادبولزور، یو جوی این و جو ینگ ژی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha