جهانبخش: نگران مصدومیتم هستم؛ قهرمانی آسیا را می خواهیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش فوتبال ایران با بیان اینکه نگران مصدومیتش است، گفت: به‌زودی ام.آر.آی خواهم گرفت و امیدوارم اتفاقی خاصی برایم رخ نداده باشد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، علیرضا جهانبخش پس از برتری چهار بر صفر تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: قدم اول را به خوبی برداشتیم و نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشتیم.

وی افزود: در این مدت، اردو به اردو از لحاظ هماهنگی تیمی و نتایج بهتر شدیم. بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم، اما امروز بازی رسمی بود و کادر فنی خیلی تاکید داشت که حتما کارمان را با قدرت آغاز کنیم.

جهانبخش در خصوص مصدومیتی که برایش رخ داد، عنوان کرد: خودم هم نگران شده‌ام و امیدوارم مشکل خاصی نباشد تا در دیدار بعدی تیم ملی و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروم.

وی در خصوص شرایطش در تیم فاینورد، گفت: در این مدت شرایط بسیار خوبی در این تیم به دست آورده‌ام. فقط نگران مصدومیت هستم که دوباره کارم را خراب نکند.

این هافبک باتجربه در خصوص شرایط سنی بازیکنان تیم ملی، توضیح داد: یکی از مسائلی که در این مدت برایم عجیب بود، صحبت‌ در خصوص شرایط سنی تیم ملی است. کادر فنی، نفرات جوان خوبی را دعوت کرده و در جام ملت‌ها با نفرات باتجربه و تلفیق آنان با جوانان می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وی گفت: همه آرزو داریم این نسل تیم ملی بتواند به مردم ایران، قهرمانی جام ملت‌ها را هدیه بدهد و این یک هدف است. جام ملت‌های قبل بدشناس بودیم و امسال امیدوارم به خواسته‌مان برسیم. با تمام وجود به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم، چون فقط برای شادی مردم بازی می‌کنیم.

جهانبخش در مورد مسیرش در فوتبال باشگاهی، گفت: از مسیر فوتبالی‌ام راضی هستم اما می‌توانست بهتر هم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha