۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85293624
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شکار یک تانک دیگر صهیونیست‌ها توسط مقاومت لبنان

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبر: 85293624
شکار یک تانک دیگر صهیونیست‌ها توسط مقاومت لبنان

تهران-ایرنا-جنبش مقاومت اسلامی لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک تانک دیگر صهیونیست‌ها را توانسته منهدم کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب‌الله نوع این تانک را مرکاوا اعلام کرده که در نزدیکی پادگان "برانیت" توسط رزمنده‌های مقاومت هدف قرار داده شده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده که این تانک در راستای کمک به مردم فلسطین با موشک نقطه زن هدف قرار داده شده که این موشک به صورت مستقیم به هدف برخورد کرده است.

در همین راستا، جنبش حزب الله روز پنجشنبه سه موضع از نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود که این حملات ضرباتی را به دشمن وارد کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با سلاح مناسب مرکز نظامی «هرمون» وابسته به اشغالگران را هدف قرار داده و ضربات مهلکی به صهیونیست‌ها وارد کرده است.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن مرکز پیاده نظام رژیم در «تلة الکرنتینا» در نزدیکی مرکز «حدب یارون» با سلاح مناسب خبر داد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله همچنین آمده که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در «شتولا» با سلاح مناسب هدف قرار گرفته شده و ضرباتی به نظامیان اشغالگر وارد شده است.

جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی در سه هفته اخیر شاهد تبادل آتش بین رزمندگان مقاومت اسلامی و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha