۱۱۰ عروس و داماد چهارمحال و بختیاری با هدیه رئیس جمهور راهی خانه بخت شدند

تهران- ایرنا- همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۱۱۰ عروس و داماد با حواله جهیزیه کامل آیت‌الله رئیسی راهی خانه بخت شدند.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا از روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در آستانه ولادت حضرت زینب (س) و در روز حضور رئیس جمهور دولت سیزدهم در شهرکرد، حجت الاسلام صالحی ضمن ابلاغ سلام و آرزوی خوشبختی از سوی آیت الله رئیسی به زوج های حاضر، حواله جهیزیه کامل به ۱۱۰ عروس و داماد را تقدیم آنها کرد.

این جشن و هدایا با همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها برگزار شد و رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان داشت: رفع مشکلات ازدواج جوانان از توصیه‌های موکد مقام معظم‌ رهبری و رئیس جمهور است و این مهم را بر خود واجب می‌دانیم.

حجت الاسلام صالحی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مجموعه‌های مردم نهاد و تسهیل مسیر ازدواج جوانان گامی موثر در خدمت رسانی دولت و رشد جوانی جمعیت است.

۱۱۰ عروس و داماد چهارمحال و بختیاری با هدیه رئیس جمهور راهی خانه بخت شدند

به گزارش ایرنا، یت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه - ۲۵ آبان ماه - در قالب دور دوم سفر استانی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

بهره‌برداری از ۱۵ طرح آبرسانی از جمله طرح انتقال آب و آبگیری سد باباحیدر شهرستان فارسان، طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری از جمله برنامه‌هایی بود که با حضور رئیس جمهور در این استان انجام شد.

دیدار مردمی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد، دیدار با نخبگان و نمایندگان عشایر و حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر دور دوم به استان بود.

آیت الله رئیسی در سفر به چهارمحال و بختیاری همچنین از دستاوردهای نخبگان و فناورانه در پارک علم و فناوری استان از نزدیک دیدن کرد و در نشست با نخبگان حضور یافت و با آنها به گفت و گو نشست.

همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور طرح های مختلف زیرساختی در بخش راه و شهرسازی، واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ، بهداشت و درمان و برق‌رسانی نیز با حضور وزرا یا مسئولان وزارتخانه‌ها بهره‌برداری یا اجرایی شد.

همچنین تعدادی از وزرا به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور به شهرستان‌های این استان سفر کردند و از نزدیک پیگیر مطالبات مردمی و مصوبات دور اول سفر بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha