۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85294407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امانت‌داری اصل مهم فعالیت مجریان و عوامل اجرایی انتخابات است

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات گلستان گفت:امانت‌داری و رازداری، یک اصل مهم برای مجریان و عوامل اجرایی انتخابات است که باید نسبت به آن حساس بود لذا در این مرحله از انتخابات، امکان انتشار اسامی ثبت‌نام کنندگان تا تایید صلاحیت نهایی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز شنبه در کارگاه آموزشی هیات‌های اجرایی انتخابات غرب استان اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت خود را عامل به آموزه‌های دینی و فرامین ولایت فقیه می‌دانیم لذا در سالی که امام خامنه‌ای راهبرد تحقق انتخابات پرشور ابلاغ کرده‌اند خود را موظف و مکلف به آن می‌دانیم.

وی افزود: اولین قدم در این مسیر رعایت اصل وحدت در اجرای فرایند انتخابات است و یکی از مصادیق وحدت توجه به جنسیت، قومیت و مذهب در انتخاب معتمدین مردمی در شهرستان‌هاست که اتفاق افتاد است.

وی اظهار کرد: ستادهای اجرایی، نظارت و بازرسی، همه یک خانواده با یک هدف مشترک هستیم لذا نباید نسبت به یکدیگر موضع و سوءظن داشته باشیم.

مهاجر تاکید کرد: یکی از وظایف مهمی که به‌عهده هیات اجرایی قرار دارد، انتخاب شعب اخذ رای است ضمن این‌که باید از هم‌اکنون نسبت به جانمایی آن اقدام شود و لازم است در جانمایی شعب جوانب مختلف در طبقه‌بندی حساس، نیمه‌حساس و عادی، سنجیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha