۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85294670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزیزی از برگزاری ۱۰۰ روزه مسابقات تنیس در جزیره کیش خبر داد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون با سازمان مناطق آزاد کیش گفت: امیدواریم میزبانی مسابقات j۲۰۰ که توسط فدراسیون کسب شده، ارتقا پیدا کند.

به گزارش ایرنا، داوود عزیزی روز شنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه فدراسیون تنیس و سازمان مناطق آزاد کیش اظهار داشت: اتفاق خوبی که در کیش درحال افتادن است، رویداد ۱۰۰ روزه در منطقه آزاد کیش است که ۴ رویداد داخلی و ۳ رویداد بین‌المللی را همراه دارد. این مسابقات تا بعد از ماه رمضان به طول می‌انجامد و در این زمان وضعیت آب و هوایی خوبی در کیش وجود دارد.

وی افزود: مسابقات تنیس شرایط خاصی نیاز دارد و در همه کشور و هر زمانی نمی‌توان مسابقات را در تمام طول سال برگزار کرد. از طرفی سخت‌افزار هم مهم است که همه شرایط در جزیره کیش مهیاست.

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به فعالیت در منطقه آزاد کیش و برگزاری مسابقات سطح بالا گفت: تنیس یک رشته انفرادی است و فرد باید به سمت مسابقات بیاید و تلاش کند. ضمن این‌که مربیان خارجی خوبی آورده‌ایم و بازیکنان را در مسابقات خوب شکل دادیم و پیشرفت کردیم. باید ورزشکاران در رقابت‌های سطح بالا شرکت کنند تا به رشد برسند.

رئیس سازمان مناطق آزاد کیش عنوان کرد: در جزیره کیش سعی کردیم که هر چیز برای مسابقات نیاز است را مهیا کنیم. سعی کردیم چند رویداد بین‌المللی برگزار کنیم تا از تمام نقاط دنیا برای دیدن این جزیره بیایند. امیدواریم میزبانی مسابقات j۲۰۰ که توسط فدراسیون کسب شده، ارتقا پیدا کند. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا شرایط به نحوی مهیا شود که بهترین میزبانی رقم بخورد تا رویدادهای بین‌المللی ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: نکته‌ای که در جزیره کیش وجود دارد عدم نیاز به ویزا است. آب و هوای کیش در آن بازه زمانی بسیار مناسب و عالی است و همه‌ چیز برای مسابقات فراهم است. از طرف دیگر بخش خصوصی هم شرایط خوبی را با این اتفاق تجربه می‌کند. امیدواریم این روزها برای همه عزیزان به یاد ماندنی باشد.

عزیزی با اشاره به برگزاری رقابت بین تیم ملی ایران با اسلوونی در تهران و مجموعه شیرودی گفت: طبق برآورد کمیته فنی، بازیکنان اسلوونی در ارتفاع دریا که در جزیره کیش داریم، بهتر بازی می‌کنند و بهتر بود که در ارتفاع ۱۳۰۰ متر تهران بازی کنیم تا برتری داشته باشیم.

رحیم سرهنگی مدیرعامل مناطق آزاد کیش با تاکید بر حمایت از ایرانی‌هایی که برای دیدن مسابقات خاطر نشان کرد: برای کسانی که برای دیدن مسابقات بیایند، ۵۰ درصد تخفیف تماشای مسابقات و اسکان را در نظر داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha