۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85294827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۳۰ برنامه محوری هفته بسیج در آبادان برنامه‌ریزی شده است

آبادان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: ۳۰ برنامه محوری فرهنگی،جهادی، علمی، ورزشی به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در آبادان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار شاپور احمدی شنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج با شعار محوری "بسیج، امید ملت ایران" با نگاه ویژه به برنامه‌های مساجد و محله‌محور برای حرکت به سوی ترویج فرهنگ بسیجی اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای برگزاری این رویداد ملی بیش از ۳۵۰ برنامه نیز توسط پایگاه‌های مقاومت و اقشار گوناگون بسیج در محلات و ادارات برگزار خواهد شد.

احمدی تجمع بسیجیان و جوانان مدافع گام دوم انقلاب در قالب نمایش اقتدار، غبار روبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا، میقات صالحین، یادواره شهدای کودک غزه را از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس خدمات بسیج در مساجد و اجرای مسابقات کتاب‌خوانی نیز از دیگر برنامه هایی است که ویژه این ایام در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در آبادان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: اجرای طرح کافه گفت‌وگو به ‌منظور پاسخ به گره‌های ذهنی نسل جوان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، اجرای مسابقات ورزشی مختلف، برگزاری نشست‌های سبک زندگی شهدایی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره‌های شهدا، و آبروی محله، پخش مستندهای ارزشی در مسجد و محله، ارائه خدمات پزشکی در روستاهای محروم از جمله دیگر برنامه‌های تدوین شده در هفته بسیج است.

از ۲۹ آبان تا پنج آذر، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، هفته بسیج نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha