۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85296504
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۷۵ تیم‌ امدادی اصفهان در آماده باش کامل هستند

اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۷۵ تیم امدادی از عوامل پلیس راه، خدمات شهری شهرداری ها، دهیاری ها، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و راهداری آماده باش کامل و در جاده های مناطق غرب و جنوب استان مستقر شدند.

منصور شیشه فروش یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی تیم های خدماتی و امدادی در آماده باش کامل هستند تا در صورت افزایش حجم بارش ها نسبت به بازگشایی معابر و پخش شن و نمک اقدام کنند.

وی ادامه داد: سامانه بارش زایی فردا (دوشنبه) از مناطق غربی وارد استان می شود و بتدریج از بعدازظهر مناطق مرکزی اصفهان را در بر می گیرد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: هشدارهای لازم متناسب با این وضعیت برای آماده باش و مواجه با مخاطرات ناشی از بارش های فصلی به عوامل مدیریت بحران ابلاغ شده است.
به گفته وی، لایروبی رودخانه ها و بازگشایی مسیل ها، آزاد سازی تصرفات و تخلیه دهانه پل ها انجام شده است.
شیشه فروش با اشاره به احتمال بارش های ناگهانی و وقوع رعد و برق گفت: توصیه های لازم به دامداران و عشایر برای خودداری از صعود به ارتفاعات و تردد و توقف در مسیل رودخانه های فصلی در مناطق غرب و جنوب استان شده است.
وی با بیان اینکه بارش ها در ارتفاعات مناطق غرب و جنوبی استان بصورت برف خواهد بود افزود: رانندگانی که در مناطق کوهستانی و برفگیر استان تردد می کنند با توجه به احتمال یخ زدگی و لغزندگی معابر باید وسایل ایمنی لازم را بهمراه داشته باشند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: وزش تند باد برای روز های دوشنبه و سه شنبه در مناطق شرق و شمال استان اصفهان پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: کاهش محسوس دما بین ۲ تا ۵ درجه سانتیگراد در مناطق مختلف استان برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی شده و این کاهش دما و پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده ها را برای پایان هفته جاری بهمراه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی اصفهان روز یکشنبه از ورود سامانه ناپایدار جوی از بعدازظهر روز دوشنبه از سمت مناطق غرب و جنوب استان خبرداد.

بارش برف و باران در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان با فعالیت این سامانه پیش بینی می‌شود و این بارش‌ها در مناطق همجوار با استان‌های همجوار چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha