۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85296968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج ناحیه خلخال ۶۵ طرح آبرسانی روستایی اجرا می‌کند

اردبیل - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال از اجرای ۶۵ طرح آبرسانی روستایی توسط بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد و گفت: تعدادی از این پروژه‌ها در هفته بسیج و تعدادی هم در دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ جواد نوروزی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج این شهرستان موفق به کسب رتبه اول استان اردبیل در ایجاد بالاترین میزان اشتغال در بین شهرستان‌های مختلف این استان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال اضافه کرد: بسیج این شهرستان در سال جاری با پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات زمینه اجرای ۱۱۷ طرح اشتغال‌زا را در این شهرستان فراهم کرده است.

وی احداث ۲۲ منبع آب شرب روستایی، احداث ۲۵ باب خانه محرومین، باب مسجد، توزیع پنج هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان، تهیه و توزیع کیف، کفش و لوازم التحریر، تهیه هشت سمعک برای افراد نیازمند، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی سیاسی و همایش‌های جهاد تبیین را بخشی از برنامه‌های بسیج خلخال طی یک سال اخیر ذکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال همچنین از تدارک و برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۷۲ برنامه در ۲۸ محور در هفته بسیج امسال خبر داد.

سرهنگ نوروزی در ادامه تجلیل از گروه‌های جهادی، افتتاح خانه‌های محروم روستایی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری ۱۸ یادواره شهدا، همایش‌های جهاد تبیین، همایش سبک زندگی ایرانی و همایش بزرگ دختران حاج قاسم را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج امسال این شهرستان برشمرد.

فرمانده سپاه خلخال با ابراز نگرانی از کاهش جمعیت جوان و ترویج فرهنگ تک فرزندی در بین خانواده‌ها و همچنین افزایش سن ازدواج اظهار کرد: سپاه خلخال در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و در راستای اجرای طرح انصار، سربازان دارای زن و فرزند و با غیبت بالای هشت سال را به صورت ساعتی به کار می‌گیرد.

وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان سنگرداران خط مقدم مقابله با آسیب‌های اجتماعی دشمنان داخلی و خارجی یاد کرد و گفت: همان‌طور که در گذشته خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی برنامه‌های بسیج همکاری تنگاتنگی با نیروی مقاومت بسیج داشته‌اند انتظار می‌رود امسال هم برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بسیج به صورت مطلوبی انعکاس داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha