۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85297127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دود منتشر شده در آسمان گرگان ناشی از آتش‌سوزی یک انبار بود

گرگان - ایرنا - معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: دود منتشر شده سیاه رنگ در آسمان شهر گرگان که در اوایل بامداد امروز مشاهده شده، ناشی از آتش‌سوزی یک انبار در شمال این شهر بود.

علیرضا دورودی روز دوشنبه در گفت و گو تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انبار در واقع یک دامداری متروکه واقع در روستای کماسی (ضلع شمالی کمربندی در حال ساخت گرگان - مسیر سرخنکلاته سه راه امیرآباد) بود که پس از بلااستفاده شدن، برای انباری اجاره داده شده بود.

وی بیان کرد: مستاجر از این مکان برای نگهداری الیافت مصنوعی و پلاستیک استفاده می‌کرد که صبح امروز و هنگامی که کارگران مشغول کار بودند، دچار طعمه حریق شد.

وی خاطرنشان کرد: علت اصلی وقوع این آتش‌سوزی مشخص نیست و همکاران و کارشناسان ما با حضور در محل در حال بررسی این موضوع هستند.

معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: پس از تماس اهالی روستا با سامانه ۱۲۵ بلافاصله تیم‌هایی به محل اعزام شدند که کار اطفا حریق را انجام دادند.

دورودی با بیان این که حادثه حریق این انبار (دامداری متروکه)، خسارت جانی نداشت، افزود: البته خسارت مالی ناشی از آتش‌سوزی به این مکان وارد شده که میزان برآورد خسارت هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: اکنون مالک این انباری با مستقر کردن لودر و تانکر آب، در حال خاموش کردن لکه‌های به جای مانده است و هیچ خطری این منطقه را تهدید نمی‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha