قاچاقچیان چوب به خودروی منابع طبیعی آمل خسارت زدند

ساری- ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از تلاش برای دستگیری قاچاقیچان چوب که درحین توقیف خودروهای حامل چوب جنگلی قاچاق منجر به خسارت خودروی سازمانی این اداره شدند، خبر داد.

علی اصغر اسماعیل زاده روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران سرجنگلبانی امام زاده عبدالله و عوامل حفاظتی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در راستای مقابله با پدیده قاچاق چوب و گشت و کنترل حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودروی سواری پژو حامل چوب جنگلی قاچاق از جنس راش در محور هراز شدند.

وی افزود: سرنشینان خودروهای سواری حامل چوب جنگلی قاچاق، به محض مشاهده ماموران، به قصد ایجاد رعب و وحشت و فرار، اقدام به برخورد عمدی به خودروی سازمانی این اداره کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل اظهارداشت: اما با هوشیاری ماموران منابع طبیعی و پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله، خودروهای حامل محموله قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد و متخلفین نیز از صحنه متواری شدند.

وی گفت: در برخورد عمدی قاچاقچیان چوب، خودروی سازمانی این اداره دچار خسارت مالی شد، اما خوشبختانه به همکاران حفاظتی منابع طبیعی خسارت جانی وارد نشد.

اسماعیل زاده اعلام کرد: متخلفان که از قاچاقچیان حرفه‌ای بودند، شناسایی و تلاش‌ها برای تشکیل پرونده و دستگیری آنها و معرفی به مرجع قضایی ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha