۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85297448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادرسانی هلال‌احمر خوزستان در چهار شهر درگیر آبگرفتگی

اهواز- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم‌های امدادی این جمعیت برای تخلیه آب‌های سطحی و کمک به مردم متاثر از آبگرفتگی بر اثر بارش باران در چهار شهرستان اهواز، بهبهان، رامشیر و ماهشهر پای کار هستند.

عباس نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: چهار شهرستان اهواز، ماهشهر، رامشیر و بهبهان بر اثر بارش باران دچار آبگرفتگی جدی شدند که نیروهای امداد و نجات این جمعیت در حال امدادرسانی به مردم این شهرستان‌ها هستند.

وی گفت: در شهرستان اهواز چهار تیم، تیم امداد و نجات رامشیر و ۲ تیم امدادی در شهرستان ماهشهر در حال امدادرسانی به مناطق دچار آبگرفتگی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: با توجه به شدت بارش باران و آبگرفتگی در شهرستان بهبهان علاوه بر تیم امداد و نجات این شهرستان ۲ تیم امدادی دیگر از شهرستان‌های آغاجاری و امیدیه به این شهرستان اعزام شدند.

امدادرسانی هلال‌احمر خوزستان در چهار شهر درگیر آبگرفتگی

وی گفت: هنوز گزارشی از آسیب، تخریب و یا ورود آب به خانه‌های مردم گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، مدیریت امور آب شرق خوزستان نسبت به احتمال وقوع سیلاب در حوضه‌های آبریز مارون، کوثر و پایین دست هشدار داد و از شهروندان درخواست کرد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف و یا تردد نکنند.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این در خصوص فعالیت این سامانه در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد و مدارس استان نیز امروز دوشنبه به دلیل شدت بارش باران با اعلام مدیریت بحران استانداری خوزستان غیرحضوری برگزار شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha