۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 85298313
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

با حکم وزیر علوم؛

موسوی سرپرست دانشگاه شریف شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85298313
موسوی سرپرست دانشگاه شریف شد

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر «سیدعباس موسوی» را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، در حکم محمدعلی زلفی‌گل خطاب به سیدعباس موسوی آمده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی(کارکنان)،نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

وزیر علوم در این حکم توفیق روزافزون موسوی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی از درگاه پروردگار متعال خواستار شد.

به گزارش ایرنا ، دکتر موسوی دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی با گرایش پلیمر و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف با مرتبه دانشیاری است که سابقه مسئولیت حوزه ریاست مرحوم دکتر روستا آزاد و ریاست مرکز پژوهشی بیوشیمی دانشگاه صنعتی شریف را در کارنامه خود دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

جلیلی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۰ از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سمت سرپرستی دانشگاه صنعتی شریف برگزیده و پس از تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ به ریاست این دانشگاه منصوب شد.

وی به عنوان رییس دانشگاه صنعتی شریف، ریاست هیات امنای پردیس بین الملل کیش را نیز برعهده داشت.

موسوی سرپرست دانشگاه شریف شد

پیام تبریک جلیلی به موسوی

براساس گزارش دانشگاه صنعتی شریف، جلیلی امروز در پی انتصاب موسوی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه به وی تبریک گفت.

در پیام رییس پیشین دانشگاه صنعتی شریف خطاب به سرپرست جدید این دانشگاه آمده است: خدمت صادقانه به کشور از اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. به شما همکار عزیز، توانا و پرتلاش برای قبول این مسئولیت خطیر تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم با حضور شما برادر گرامی، در رأس برترین دانشگاه کشور، گامی بزرگ در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان برداشته و با تزریق روحیه امید و امیدآفرینی در میان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف، اهداف بلند این دانشگاه پُرافتخار محقق شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha