شناسایی مشکلات استان مرکزی توسط هیات‌های اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید

اراک - ایرنا - مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی گفت: مهمترین مسائل و مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف توسط سازمان بسیج اساتید و سایر اقشار شناسایی و به مسئولان مربوطه ارایه شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مرتضی بیات روز سه‌شنبه در همایش جبهه علمی فرهنگی اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی در اراک، افزود: ۳۳ مورد مسائل و مشکلات استان در حوزه مدیریت و حکمرانی، ۳۱ مورد در حوزه فرهنگی، ۹ مورد در حوزه زنان و خانواده، ۲۰ مورد در حوزه آموزش و تحقیقات، ۲۱ مورد در حوزه تعلیم و تربیت و ۶ مورد در حوزه رسانه و فضای مجازی شناسایی شد.

وی ادامه داد: هیات‌های اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید و سایر اقشار به عنوان بازوی مشورتی استان مرکزی، در حوزه‌های مختلف، نشست‌هایی را برگزار و مسائل و مشکلات استان مرکزی را جمع‌آوری و برای شناخت اولویت‌ها و انجام اقدامات لازم در این حوزه در اختیار مسئولان مربوطه قرار می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی خاطرنشان کرد: از جمله مسائلی که باید در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز بسیج بر روی آنها بحث و تبادل نظر شود، کارآمدی نظام است و نیاز است در این زمینه راهکارهای مناسب به مسئولان ارایه شود.

رئیس دانشگاه اراک نیز در این همایش گفت: نیاز است آشنایی جوانان با ظرفیت‌های کشور و نظام در راستای امیدآفرینی در بین دانشجویان و نسل جوان در دستور کار اساتید قرار گیرد.

مجتبی ذوالفقاری افزود: ایران اسلامی باید با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در برابر آمریکا ایستادگی کند.

وی با تاکید بر عمل به بیانیه گام دوم در دانشگاه‌ها، ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب امیدآفرینی در بین جامعه و جوانان است و باید اجرای این مهم در دستور کار ویژه دانشگاه‌ها قرار گیرد.

دانشگاه دولتی اراک در سال ۱۳۵۰ تاسیس شد و اکنون بیش از ۳۰۰ عضو هیات علمی و هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha