بانک‌های قصرشیرین برای اعطای تسهیلات به زوج‌های جوان همکاری کنند

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین از بانک‌های عامل خواست برای اعطای تسهیلات ازدواج و اشتغال به زوج‌های جوان همکاری لازم را داشته باشند و تاکید کرد که کوتاهی بانک‌ها به بهانه‌های مختلف در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد نجفی» روز سه‌شنبه در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قصرشیرین با موضوع «مشارکت های اجتماعی» افزود: طبق گزارش اداره ورزش و جوانان از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۳۸ فقره تسهیلات اعطایی از سوی بانک توسعه تعاون و صادرات ه زوج های جوان در قصرشیرین پرداخت شده و مابقی بانک ها در این خصوص هیچ اقدام و پرداختی نداشته اند.

وی اظهار کرد: همه ادارات و نهادها باید برای جوانان و تبیین آنها و استفاده از نشاط این قشر پویا برنامه داشته باشند چون اعتماد به جوانان به توسعه و پیشرفت، نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه کمک می کند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: طبق فرمایش رهبر معظم در گام دوم انقلاب بحث اعتماد به جوانان بسیار تاکید شده از این رو باید از حضور فعالانه این قشر استفاده کنیم.

نجفی ادامه داد: اولین رویکرد امروز نظام ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با جوانان است و باید همه متولیان فرهنگی با جهاد تبیین نسبت به روشنگری در بین نسل جوان و نوجوان به خصوص در مدارس اقدام کنند چون دشمن برای جوان ما برنامه دارد و ما باید با تقویت بصیرت جوانان نقشه های دشمنان را بیش از پیش خنثی کنیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت در ادامه با اشاره به نسل کشی و جنایاتی که امروز در غزه از سوی صهیونیست ها در حال انجام است، گفت: امروز شاهد وقوع یک هولوکاست واقعی در غزه هستیم و با این جنایات هولناک چهره ظالمانه صهیونیست ها برای تمام جهان روشن شده و شاهد یک موج بیداری در جهان و حتی کشورهای غیر مسلمان هستیم.

وی اضافه کرد: اکنون حق و ناحق و ظالم و مظلوم برای جهانیان مشخص شده و جهان به سمت ظهور می رود و با اقدامات ضد بشری صهیونیست ها مشخص شده که آن ها به دنبال انقطاع نسل مسلمانان هستند و از این رو زنان و کودکان بی دفاع را نشانه گرفته اند.

نجفی گفت: امید است به فرموده امام راحل شاهد محو شدن غده سرطانی صهیونیست ها از صفحه روزگار باشیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha