۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85298552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حقوق معلمان خرید خدمات اصفهان تا ۲ روز آینده پرداخت می‌شود

اصفهان–ایرنا-استاندار اصفهان گفت: تلاش می‌شود مشکل معلمان خرید خدمات استان با تأمین اعتبار، حل و فصل و در نهایت تا یک یا ۲ روز آینده حقوق آنها پرداخت شود.

به گزارش ایرنا، حدود چهار هزار نفر از جمع ۸۰ هزار نفری معلمان استان اصفهان، نیروهای خرید خدمات هستند.

سیدرضا مرتضوی روز سه‌شنبه در همایش فرمانداران استان اصفهان در شهرستان لنجان افزود: از لحاظ ملی و بصورت اساسی نیز پیگیری‌ لازم برای تأمین اعتبار فراگیر اینگونه معلمان توسط سازمان برنامه بودجه و وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

وی به سفر روز گذشته خود به تهران و پیگیری در باره وضعیت معلمان خرید خدمات استان اشاره کرد و گفت: در این‌ باره مذاکراتی نیز با مدیرکل آموزش و پرورش صورت گرفت و در نهایت از طریق این ۲ مسیر، مشکلات این افراد در حال پیگیری است.

استاندار اصفهان همچنین فرمانداران را نمایندگان عالی دولت دانست و گفت: بر اساس نگاه رهبر معظم انقلاب، فرمانداران در سلسله مراتب حاکمیت قرار دارند و مسوول و مدیر اجرای سیاست‌های عمومی کشور در حوزه‌ استحفاظی خود هستند.

وی اظهار داشت: بدلیل ضرورت انسجام بخشی و حرکت هماهنگ در سطح استان، نشست‌های ماهیانه و بر اساس ضرورت هر۲ هفته یکبار با محوریت استان و با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مختلف اصفهان برگزار می‌شود.

مرتضوی با بیان اینکه برخی مسائل زمینه نگاه هم‌افزا در استان را می‌طلبد، گفت: در این جلسات برخی مسائل عمومی استان که نیاز به هماهنگی با فرمانداران برای اتخاذ تدبیر دارد مانند نهضت ملی مسکن، تورم، رشد تولید، انتخابات و موارد مهم دیگر به بحث گذاشته می‌شود.

استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی و حضور مدیران کل دستگاه‌های مختلف، در نهایت نگاهی هم‌افزا و مؤثر در راه پیشبرد سیاست‌های دولت سیزدهم در استان اصفهان شکل بگیرد.

شهرستان لنجان در ۵۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha