۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85298600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضارب محیط بان اردستانی دستگیر شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبر: 85298600
ضارب محیط بان اردستانی دستگیر شد

کاشان - ایرنا- سرپرست دادگاه عمومی و انقلاب بخش زواره گفت: فرد ضاربی که با خودرو مامور اداره حفاظت محیط زیست اردستان را زیرگرفته بود، به دادگاه احضار شد.

علی نهادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ضارب محیط‌بان مجروح اداره محیط زیست اردستان برای رسیدگی به اتهامات وارده به دادگاه بخش زواره فرا خوانده شد و پس از تفهیم اتهام به زندان نائین منتقل شد.
وی اظهار کرد: موضوع ضارب محیط‌بان مجروح اداره محیط زیست اردستان به صورت ویژه در دستور کار دادگاه بخش زواره قرار گرفته، پرونده بصورت ویژه رسیدگی و حکم لازم صادر خواهد شد.
سرپرست دادگاه عمومی و انقلاب بخش زواره تاکید کرد: برخورد دستگاه قضایی با افرادی که جان و مال دیگران را بی مهابا فدای خواسته های شخصی خویش می کنند قاطع خواهد بود.
نهادی اظهارکرد: دستگاه قضا با قاطعیت تمام از حقوق عامه دفاع می کند و در همین جا هشدار می دهیم که برخورد با افراد متجری ،سخت و بدون اغماض و مسامحه خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که برخورد دستگاه قضایی با متهمان این پرونده چگونه خواهد بود،گفت: کار دادگاه و دستگاه قضایی شتاب زده نیست و مطمئن هستیم لطمه های روحی وارده به جامعه و خانواده محیط بان مصدوم با صدور حکم قاطع و بازدارنده جبران خواهد شد.
ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه چهارشنبه (۲۴ آبان ماه) در روستای رشیدآباد منطقه سفلی زواره در منطقه حفاظت شده کهیاز پس از شنیدن شدن صدای گلوله و پس از آنکه یک روز و نیم محیط بانان در تعقیب و گریز شکارچیان بودند، متخلفان حین فرار با سرعت بسیار زیاد و به قصد جان محیط‌بانان ماشین را به سمت آنها حرکت می‌دهند،یکی از محیط‌بانان دچار سانحه شدید می‌شود.
محیط بان مذکور از ناحیه هر دو استخوان لگن دچار شکستگی و از ناحیه کمر، سر، گردن، پای چپ به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده، اکنون وی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان تحت درمان قرار دارد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha